Budite uvek u toku sa našim vestima i novostima. Ostavite vašu email adresu i prijavite se za naš newsletter.
Milutin Mima Karadžić - Feliks-Simeon
Filip Hajduković - Feliks-Dragan
Marko Gvero - Miladin Gojkić
Andrijana Oliverić - Marina Pejčić
Milena Damnjanović - Martinela Gojkić
Nikola Cvetković - Robert Gojkić
Feliks je predstava koja govori o dva prevaranta, ocu i sinu. Međutim, ona ima jedan mnogo širi kontekst od priče o dva lika koji lažima i obmanama dolaze do svojih ličnih ciljeva. Taj kontekst govori o celom svetu, ovom u kojem živimo. Svetu u kojem je sve postalo relativno, i istina i laž. U takvom svetu ovakva dva antiheroja postaju romantični junaci koji više vole da varaju nego da budu prevareni.
A njihove sitne prevare možda su zapravo pobuna protiv sistema. Bez obzira da li smo ovde ili na nekom drugom kraju sveta.
Priču o penzioneru koji na „originalan“ način uvećava svoje skromne prihode čuo sam od jednog prijatelja negde početkom dvehiljaditih, u vreme kada je otpočeo period „tranzicije“ koja će, pokazaće se, kao nekada put u „komunizam“, da „permanentno teče“. Kada sam počeo da pišem roman o tom liku, ključni problem koji se pred mene postavio nije bilo pitanje šta je Simeon Rakić zvani Feliks bio pre nego što je postao penzioner i započeo svoj novi biznis – sama se nametala pretpostavka da je bio prevarant. Nevolja se sastojala u tome što bi evokacija prošlosti kroz antijunakove reminiscencije za rezultat imala već viđen, ne naročito inspirativan roman. Kako to obično biva, nakon mnogo mučnih premišljanja, spasonosno rešenje javilo se naoko samo od sebe – umesto da Simeon lamentira nad prošlošću, prošlost ga je sama posetila, i to sa pištoljem u ruci, u likuogorčenog vanbračnog sina koji je krenuo u poteru za sopstvenimidentitetom, a centralni deo priče poprimio je karakter duodrame. Drago mi je što će se ta potentna dramska situacija, koja je romanu dala neophodnu dinamiku, naći na pozorišnim daskama, gde joj – pre nego bilo čemu drugom što sam do sada napisao – jeste mesto.